05-530 Góra Kalwaria, ul. Por. Jana Białka 4
Telefon 22 727-35-33

INSTRUKCJA OBSŁUGI E-REJESTRACJI DLA PACJENTA

Szanowni Pacjenci!

Przypominamy, że do logowania do e-rejestracji niezbędne jest indywidualne hasło, które należy odebrać w rejetracji SPZOZ osobiście lub przesłać zapotrzebowanie wraz z numerem PESEL na adres: administracja@spzoz.gorakalwaria.pl.  Hasło zostanie wysłane na podany adres w ciągu 3 dni.




INSTRUKCJA OBSŁUGI e-REJESTRACJI

  1. Pacjent wchodzi na stronę www podaną na wydruku otrzymanym w rejestracji Przychodni razem z hasłem do e-rejestracji lub korzysta z łącza na stronie internetowej SPZOZ.

  1. Natępnie wpisuje swój login (PESEL) oraz hasło uzyskane w placówce.

Po zalogowaniu do e-rejestracji Pacjent ma możliwość:

  •  - umówienia wizyty,

  •  - sprawdzenia jakie wizyty zostały zarejestrowane lub wykonane wcześniej,

  •  - zmienić hasło do konta e-rejestracji,

  1. W celu umówienia się na wizytę lekarską Pacjent klika przycisk „UMÓW WIZYTĘ”.

W tym miejscu Pacjnet ma mozliwość wpisania własnego kryterium daty oraz godziny preferowanego terminu wizyty. Po kliknięcu „WYSZUKAJ LEKARZY” system wyszuka lekarzy, którzy są dostępni w określonym przedziale czasowym.             

  1. Pacjent wybiera lekarza, do którego chce umówić wizytę. Po kliknięciu na nazwisko wybranego lekarza wyświetli się jego harmonogram. Pacjent zaznacza godzinę, na którą chce umówić wizytę i klika przycisk „DALEJ”.

  1. Wyświetla się podsumowanie rezerwacji wizyty. Pacjent potwierdza rezerwację poprzez przycisk „REZERWUJ WIZYTĘ”.

  1. Po pomyślnym zarejestrowaniu wizyty na stronie e-rejestracji Pacjent otrzyma komunikat „WIZYTA ZOSTAŁA UMÓWIONA”.

ZMIANA TERMINU UMÓWIONEJ WIZYTY:

Poprzez stronę do e-rejestracji Pacjent ma możliwość (oczywiście w miarę dostepności wolnych miejsc) zmienić termin umówionej wizyty. W tym celu należy po zalogowaniu się kliknąć przycisk „MOJE WIZYTY”, wybrać wizytę, którą chcemy zmienić i kliknąć przycisk „ZMIEŃ TERMIN WIZYTY”.

ANULOWANIE WIZYTY:

Poprzez stronę do e-rejestracji Pacjent ma możliwość anulowania umówionej wcześniej wizyty do lekarza. W tym celu należy po zalogowaniu się kliknąć przycisk „MOJE WIZYTY”, wybrać wizytę, którą chcemy anulować i kliknąć przycisk „ANULUJ WIZYTĘ”.

ZMIANA HASŁA DO KONTA e-REJESTRACJI:

Poprzez stronę do e-rejestracji Pacjent ma możliwość zmiany hasła do konta. W tym celu należy po zalogowaniu się kliknąć przycisk „ZMIEŃ HASŁO”. W nowo otwartym oknie Pacjent wprowadza stare hasło oraz poproszony jest o dwukrotne wpisanie nowego hasła. Zmianę zatwierdzamy przyciskiem „ZMIEŃ HASŁO”.

UWAGA! Hasło powinno zawierać minimum 8 znaków, małe i duże litery oraz cyfry.


Lek-Med.pl 2011 © | start | o nas | zakres usług | certyfikaty | galeria zdjęć | kontakt | polityka prywatności