O nas

Start / O nas

Przychodnia SPZOZ Góra Kalwaria

Na rynku usług medycznych jako zakład opieki zdrowotnej (ZOZ) działamy od 2000 roku.

spzoz.gorakalwaria.pl

Do listopada 2008 roku nasza główna siedziba – Przychodnia Lekarska znajdowała się w budynku Urzędu Miasta i Gminy przy ulicy 3 Maja 10. Od grudnia 2008 r. jesteśmy do Państwa dyspozycji w dostosowanej do potrzeb Pacjentów niepełnosprawnych Przychodni znajdującej się przy ulicy por. Jana Białka 4 na terenie byłej jednostki wojskowej.

W komfortowych warunkach dbamy o zdrowie naszych Pacjentów i staramy się, aby nasza praca wykonywana była na najwyższym poziomie.

Zadowolenie Państwa jest dla nas najważniejsze i staje się motywacją do podnoszenia kwalifikacji naszego personelu.

Nasza Przychodnia jest największą instytucją tego typu w Górze Kalwarii i okolicach i razem z Filią SPZOZ w Sobikowie i Filią SPZOZ w Baniosze obsługujemy ok. 19 400 pacjentów.

Zapraszamy do zapisywania się do lekarzy w naszej placówce – jeśli nie są Państwo naszymi pacjentami, prosimy o pobranie i wypełnienie deklaracji.

Dział Administracji

Czynny od poniedziałku do piątku

w godzinach 8:00–15:30

Gabinet 114

P.O.dyrektora SPZOZ w Górze Kalwarii
Wojciech Piekarek

Skargi i wnioski przyjmowane są w środy w godz: 12:00–13:00 (gabinet nr 114)

Kierownik przychodni lekarskiej w Górze Kalwarii

Kierownik Filii w Sobikowie
Mateusz Miszkiel

Skargi i wnioski przyjmowane są we piątki w godz: 12:00 – 13:00

Kierownik Filii w Baniosze
Michał Hachulski

Sekretariat
Aneta Maciejewska

Główna księgowa
Helena Goliszewska

Specjalista do spraw księgowości
Hanna Bobis

Specjalista do spraw kadr i płac
Elżbieta Wiśniewska

Statystyk medyczny, IOD
Ewelina Wrona-Modelska

Misja naszej placówki

Nasza misją jest zapewnianie pacjentom najwyżej jakości usług w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej zgodnie z przepisami prawa i oczekiwaniami pacjentów.

Staramy się do tego dążyć poprzez

  • zapewnienie w naszych przychodniach doświadczonej i kompetentnej kadry,
  • ciągłą poprawę efektywności poprzez doskonalenie i unowocześnianie zarządzania placówką,
  • podejmowanie strategicznych decyzji w oparciu o szeroką analizę danych,
  • stosowanie bezpiecznych i skutecznych metod leczenia.