Przychodnia SPZOZ Góra Kalwaria
Na rynku usług medycznych jako zakład opieki zdrowotnej (ZOZ) działamy od 2000 roku.

Do listopada 2008 roku nasza główna siedziba – Przychodnia Lekarska znajdowała się w budynku Urzędu Miasta i Gminy przy ulicy 3 Maja 10. Od grudnia 2008 r. jesteśmy do Państwa dyspozycji w dostosowanej do potrzeb Pacjentów niepełnosprawnych Przychodni znajdującej się przy ulicy por. Jana Białka 4 na terenie byłej jednostki wojskowej.
W komfortowych warunkach dbamy o zdrowie naszych Pacjentów i staramy się, aby nasza praca wykonywana była na najwyższym poziomie.
Zadowolenie Państwa jest dla nas najważniejsze i staje się motywacją do podnoszenia kwalifikacji naszego personelu.
Nasza Przychodnia jest największą instytucją tego typu w Górze Kalwarii i okolicach i razem z Filią SPZOZ w Sobikowie i Filią SPZOZ w Baniosze obsługujemy ok. 17 800 pacjentów.
Zapraszamy do zapisywania się do lekarzy w naszej placówce – jeśli nie są Państwo naszymi pacjentami, prosimy o pobranie i wypełnienie deklaracji.
Dział Administracji
Czynny od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00–15:35
Gabinet 114
tel. 22 727 32 46
fax 22 717 89 80
adres e-mail: biuro@spzoz.gorakalwaria.pl
P.O.dyrektora SPZOZ w Górze Kalwarii
Arkadiusz Stępniewski
Skargi/wnioski/uwagi przyjmowane są w czwartki w godz: 14:00–16:00 po wczesniejszym umówieniu.
Kierownik przychodni lekarskiej w Górze Kalwarii
Kierownik Filii w Sobikowie
Mateusz Miszkiel
Skargi i wnioski przyjmowane są we piątki w godz: 12:00 – 13:00
Kierownik Filii w Baniosze
Michał Hachulski
Sekretariat
Aneta Maciejewska
Główna księgowa
Helena Goliszewska
Specjalista do spraw księgowości
Hanna Bobis
Specjalista do spraw kadr i płac
Elżbieta Wiśniewska
Statystyk medyczny, IOD
Ewelina Wrona-Modelska
Misja naszej placówki
Nasza misją jest zapewnianie pacjentom najwyżej jakości usług w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej zgodnie z przepisami prawa i oczekiwaniami pacjentów.
Staramy się do tego dążyć poprzez
- zapewnienie w naszych przychodniach doświadczonej i kompetentnej kadry,
- ciągłą poprawę efektywności poprzez doskonalenie i unowocześnianie zarządzania placówką,
- podejmowanie strategicznych decyzji w oparciu o szeroką analizę danych,
- stosowanie bezpiecznych i skutecznych metod leczenia.