Przychodnia SPZOZ Góra Kalwaria
Do logowania przez e-rejestrację niezbędne jest indywidualne hasło.
Hasło należy odebrać w rejestracji SPZOZ osobiście lub przesłać zapotrzebowanie wraz z numerem PESEL na adres: rejestracja@spzoz.gorakalwaria.pl Hasło zostanie wysłane na podany adres w ciągu 3 dni.
Prosimy również o zapisywanie się do lekarzy zatrudnionych w placówce, w której złożyliście Państwo deklarację wyboru świadczeniodawcy udzielającego świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej.
Instrukcja obsługi e-rejestracji
- Pacjent wchodzi na stronę www podaną na wydruku otrzymanym w rejestracji Przychodni razem z hasłem do e-rejestracji lub korzysta z łącza na stronie internetowej SPZOZ.
- Następnie wpisuje swój login (PESEL) oraz hasło uzyskane w placówce. Po zalogowaniu do e-rejestracji Pacjent ma możliwość:
- umówienia wizyty,
- sprawdzenia jakie wizyty zostały zarejestrowane lub wykonane wcześniej,
- zmienić hasło do konta e-rejestracji,
- W celu umówienia się na wizytę lekarską Pacjent klika przycisk „UMÓW WIZYTĘ”. W tym miejscu Pacjent ma mozliwość wpisania własnego kryterium daty oraz godziny preferowanego terminu wizyty. Po kliknięcu „WYSZUKAJ LEKARZY” system wyszuka lekarzy, którzy są dostępni w określonym przedziale czasowym.
- Pacjent wybiera lekarza, do którego chce umówić wizytę. Po kliknięciu na nazwisko wybranego lekarza wyświetli się jego harmonogram. Pacjent zaznacza godzinę, na którą chce umówić wizytę i klika przycisk „DALEJ”.
- Wyświetla się podsumowanie rezerwacji wizyty. Pacjent potwierdza rezerwację poprzez przycisk „REZERWUJ WIZYTĘ”.
- Po pomyślnym zarejestrowaniu wizyty na stronie e-rejestracji Pacjent otrzyma komunikat „WIZYTA ZOSTAŁA UMÓWIONA”.
- Wszystkie wizyty umówione poprzez e-rejestrację to TELEPORADY.
Zmiana terminu umówionej wizyty
Poprzez stronę do e-rejestracji Pacjent ma możliwość (oczywiście w miarę dostępności wolnych miejsc) zmienić termin umówionej wizyty. W tym celu należy po zalogowaniu się kliknąć przycisk „MOJE WIZYTY”, wybrać wizytę, którą chcemy zmienić i kliknąć przycisk „ZMIEŃ TERMIN WIZYTY”.
Anulowanie wizyty
Poprzez stronę do e-rejestracji Pacjent ma możliwość anulowania umówionej wcześniej wizyty do lekarza. W tym celu należy po zalogowaniu się kliknąć przycisk „MOJE WIZYTY”, wybrać wizytę, którą chcemy anulować i kliknąć przycisk „ANULUJ WIZYTĘ”.
Zmiana hasła do konta e-rejestracji
Poprzez stronę do e-rejestracji Pacjent ma możliwość zmiany hasła do konta. W tym celu należy po zalogowaniu się kliknąć przycisk „ZMIEŃ HASŁO”. W nowo otwartym oknie Pacjent wprowadza stare hasło oraz poproszony jest o dwukrotne wpisanie nowego hasła. Zmianę zatwierdzamy przyciskiem „ZMIEŃ HASŁO”.
UWAGA! Hasło powinno zawierać minimum 8 znaków, małe i duże litery oraz cyfry.